Gyakran Ismételt Kérdések
Mennyire menők a termékek?
Nagyon!
Meg tudom venni személyesen is a termékeket?
A webshopban tudod megvásárolni a BMESHOP termékeit, de időszakosan megtalálsz minket POP-UP store kitelepüléseinken. A részletekért kövesd a social media felületeinket.
Mivel tudom kifizetni a rendelésemet?
A rendelésedet kizárólag Barion rendszeren keresztül tudod kifizetni a bankkártyád segítségével.
A rendelésem él-e abban az esetben is, ha a bankkártyámat nem tudta megterhelni az online shop?
Ebben az esetben rendelésed nem érvényes. Minden esetben a rendelésed során megadott e-mail címen értesítünk rendelésed jelenlegi állapotáról, így arról is, amikor elfogadtuk rendelésed.
Mikor tudom átvenni a rendelésemet?
Mindent megteszünk, hogy minél hamarabb átvehesd megvásárolt termékeid! Minden esetben a rendelésed során megadott e-mail címen értesítünk rendelésed jelenlegi állapotáról, így arról is, amikor át tudod venni az általad kiválasztott átvevő ponton.
Hány napot szokott igénybe venni a készhez vétele?
Mindent megteszünk, hogy minél hamarabb átvehesd megvásárolt termékeid! Minden esetben a rendelésed során megadott e-mail címen értesítünk rendelésed jelenlegi állapotáról, így arról is, amikor át tudod venni az általad kiválasztott átvevő ponton!
Hány napot vesz igénybe a házhoz vagy csomagpontra szállítás?
Mi csinálhatok, ha nem jó a méret, amit választottam?
Írj nekünk egy email-t az info@bmeshop.hu email címre a problémával, az átvételtől számított 15 napon belül! Munkatársaink ezt követően felveszik veled a kapcsolatot.
Mit tehetek, ha nem a rendelt terméket, vagy hibás terméket kaptam?
Ez esetben a következő pontokon kell végig haladnod:
- Írj nekünk egy email-t az info@bmeshop.hu email címre a problémával, az átvételtől számított 15 napon belül!
- Munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot és 5 napon belül megbeszéltek egy találkozót a termék visszavételére.
- Ha a termék sérülésmentes, a visszavétel után 5 munkanapon belül visszautaljuk pénzed a vásárlás során használt bankszámládra.
Hol vehetem át a megrendelt termékeket?
Személyesen a megrendelt termékeket a BME K (Műegyetem rkp. 3) és I (Magyar Tudósok Körútja 2) épület büféiben veheted át, nyitvatartási időben (H-P 7:30-15:00-ig). Illetve házhoz vagy csomagpontra is kérheted a rendelésed.
Nagyobb mennyiség rendelése esetén kapok kedvezményt?
Nagyobb mennyiségű rendelés esetén kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi email címen: info@bmeshop.hu .
Van-e lehetőség a szakirányunknak, karunknak egyedi terméket rendelni?
A BMESHOP csapata szeretettel várja az egyetemi karok, öntevékeny- és szakmai körök megkeresését egyedi termékek gyártására. Ilyen esetben mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi email címen: info@bmeshop.hu
Mit tehetek, ha nem tetszik a termék, amit rendeltem?
Ez esetben a következő pontokon kell végig haladnod:
- Írj nekünk egy email-t az info@bmeshop.hu email címre a problémával, az átvételtől számított 15 napon belül!
- Munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot és 5 napon belül megbeszéltek egy találkozót a termék visszavételére.
- Ha a termék sérülésmentes, a visszavétel után 5 munkanapon belül visszautaljuk pénzed a vásárlás során használt bankszámládra.
Mit tehetek, ha nincs raktáron a termék, amit szeretnék? Utánrendelésre van lehetőség?
Utánrendelésre nincs lehetőség, így szerezd be minél előbb a Neked tetsző darabokat!