Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyire menők a termékek?

Nagyon!

Meg tudom venni személyesen is a termékeket?

A webshopban tudod megvásárolni a BMESHOP termékeit, de időszakosan megtalálsz minket POP-UP store kitelepüléseinken. A részletekért kövesd a social media felületeinket.

Mivel tudom kifizetni a rendelésemet?

A rendelésedet kizárólag Barion rendszeren keresztül tudod kifizetni a bankkártyád segítségével.

A rendelésem él-e abban az esetben is, ha a bankkártyámat nem tudta megterhelni az online shop?

Ebben az esetben rendelésed nem érvényes. Minden esetben a rendelésed során megadott e-mail címen értesítünk rendelésed jelenlegi állapotáról, így arról is, amikor elfogadtuk rendelésed.

Mikor tudom átvenni a rendelésemet?

Mindent megteszünk, hogy minél hamarabb átvehesd megvásárolt termékeid! Minden esetben a rendelésed során megadott e-mail címen értesítünk rendelésed jelenlegi állapotáról, így arról is, amikor át tudod venni az általad kiválasztott átvevő ponton. 

Hány napot szokott igénybe venni a készhez vétele?

Mindent megteszünk, hogy minél hamarabb átvehesd megvásárolt termékeid! Minden esetben a rendelésed során megadott e-mail címen értesítünk rendelésed jelenlegi állapotáról, így arról is, amikor át tudod venni az általad kiválasztott átvevő ponton! 

Hány napot vesz igénybe a házhoz vagy csomagpontra szállítás?

A házhoz vagy csomagpontra szállítás várhatóan 1 hetet vesz igénybe.

Mi csinálhatok, ha nem jó a méret, amit választottam?

Írj nekünk egy email-t az info@bmeshop.hu email címre a problémával, az átvételtől számított 15 napon belül! Munkatársaink ezt követően felveszik veled a kapcsolatot. 

Mit tehetek, ha nem a rendelt terméket, vagy hibás terméket kaptam?

Ez esetben a következő pontokon kell végig haladnod: 

  • Írj nekünk egy email-t az info@bmeshop.hu email címre a problémával, az átvételtől számított 15 napon belül!  
  • Munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot és 5 napon belül megbeszéltek egy találkozót a termék visszavételére. 
  • Ha a termék sérülésmentes, a visszavétel után 5 munkanapon belül visszautaljuk pénzed a vásárlás során használt bankszámládra. 

Hol vehetem át a megrendelt termékeket?

Személyesen a megrendelt termékeket a BME K (Műegyetem rkp. 3) és I (Magyar Tudósok Körútja 2) épület büféiben veheted át, nyitvatartási időben (H-P 7:30-15:00-ig). Illetve házhoz vagy csomagpontra is kérheted a rendelésed.

Nagyobb mennyiség rendelése esetén kapok kedvezményt?

Nagyobb mennyiségű rendelés esetén kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi email címen: info@bmeshop.hu 

Van-e lehetőség a szakirányunknak, karunknak egyedi terméket rendelni?

A BMESHOP csapata szeretettel várja az egyetemi karok, öntevékeny- és szakmai körök megkeresését egyedi termékek gyártására. Ilyen esetben mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi email címen: info@bmeshop.hu 

Mit tehetek, ha nem tetszik a termék, amit rendeltem?

Ez esetben a következő pontokon kell végig haladnod: 

  • Írj nekünk egy email-t az info@bmeshop.hu email címre a problémával, az átvételtől számított 15 napon belül!  
  • Munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot és 5 napon belül megbeszéltek egy találkozót a termék visszavételére. 
  • Ha a termék sérülésmentes, a visszavétel után 5 munkanapon belül visszautaljuk pénzed a vásárlás során használt bankszámládra. 

Mit tehetek, ha nincs raktáron a termék, amit szeretnék? Utánrendelésre van lehetőség?

Utánrendelésre nincs lehetőség, így szerezd be minél előbb a Neked tetsző darabokat!